Mama's ( A. S ) Info-Web
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's ( A. S ) Info-Web


 
PortaleIndexGalerijZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welkom op het forum

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mirjam
Admin
Admin
Mirjam


Vrouw
Aantal berichten : 268
Leeftijd : 57
Localisation : Gelderland
Registration date : 10-05-07

Welkom op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Welkom op het forum   Welkom op het forum Icon_minitimedo mei 10, 2007 8:35 pm

Hallo gast,

welkom op het forum,

Het forum is "besloten", als je geregistreerd lid bent kunnen "niet geregistreerden" jouw bericht NIET zomaar lezen.....alleen de index pagina en je profiel is te lezen. Je profiel is dus "openbaar" dus hou dat zo beknopt mogelijk...liever provincie als woonplaats....en beter geen achternamen (let ook op je mail adres!....ik ben altijd voorzichtig!).....In principe is alles op Internet te "kraken" schijnt het.....

Als je je registreert is het ook leuk als je actief deelneemt. Als dat niet mogelijk is door omstandigheden, of als het tijdelijk niet gaat laat ons dat dan weten, want na 8 weken inactief krijg je eerst een mailtje en dan wordt je registratie evt. verwijderd. Wanneer je jezelf niet voorstelt binnen een week na activering, wordt de registratie automatisch verwijderd (Als je zelf je registratie wilt be?indigen, laat me dit dan weten...is zo gepiept (maar wel jammer)!)



als je je eigen wilt aanmelden,
klik dan op registreren,
je bent direct lid,
je krijgt dan nog een activeringsmailtje,op het e-mailadres wat je bij registratie hebt opgegeven.Dit word door de beheerder gedaan


Je moet jezelf eerst voorstellen,en daarna ontvang je een mailtje dat je verder in het forum kan komen.De activatie word meestal enkele uren na het voorstellen omgezet.
Doe je dit niet dan krijg je geen toegang tot het forum!!!
Dit om het forum actueel te houden,en misbruik te voorkomen.
En om de privacy van leden te beschermen.


Waarom moet ik eigenlijk registreren?

Registratie geeft je toegang tot bijkomende functies die voor gasten niet beschikbaar zijn zoals bepaalde avatar afbeeldingen, priv? berichten, gebruikersgroepen, enz. Het registreren bestaat over het algemeen uit het invullen van je naam, email en wachtwoord, de overige gegevens zijn optioneel. Het registreren neemt dus niet veel tijd in beslag.




Ik ben geregistreerd maar kan niet inloggen!

Kijk eerst na of je je juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingegeven. Indien deze goed zijn kunnen er een of twee zaken gebeurd zijn . Indien COPPA ondersteuning is ingeschakeld en je klikte op de Ik ben jonger dan 13 jaar link tijdens registratie dan moet je de instrukties volgen. Indien dit niet het geval is dan moet je account geactiveerd worden. Sommige boards vereisen dat alle nieuwe registraties worden geactiveerd, of door uzelf of door administrator vooraleer je kan inloggen. Bij registratie wordt dit ook vermeld. Indien je een email hebt ontvangen volg dan de instrukties, indien je geen email hebt ontvangen ben je dan zeker dat je een geldig emailadres hebt? Een reden waarom activatie nodig is, is de mogelijkheid om misbruik van naamloze inzendingen te vermijden. Indien je zeker bent van het emailadres contacteer dan de board administrator.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://mama-informatie.actieforum.com
 
Welkom op het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mama's ( A. S ) Info-Web :: Welkom op het forum :: Welkom op het forum-
Ga naar: